Методична стаття "Вдала підготовка до іспиту – запорука успіху!"
Підготовка до складання іспиту є важливим і, напевно, найбільш відповідальним етапом навчання учнів старших класів, оскільки від успішного складання іспитів може залежати вступ до закладів вищої освіти та майбутня кар’єра. Звісно, вчитель є основним помічником старшокласників як у вивченні іноземної мови, так і при підготовці до складання екзамену. Саме тому ми хочемо запропонувати вашій увазі деякі основні підходи та практики використання яких допоможе вашим учням ефективно та без стресу підготуватися та скласти іспит.
- Підготовка до складання іспиту є важливим і, напевно, найбільш відповідальним етапом навчання учнів старших класів, оскільки від успішного складання іспитів може залежати вступ до закладів вищої освіти та майбутня кар’єра. Звісно, вчитель є основним помічником старшокласників як у вивченні іноземної мови, так і при підготовці до складання екзамену. Саме тому ми хочемо запропонувати вашій увазі деякі основні підходи та практики використання яких допоможе вашим учням ефективно та без стресу підготуватися та скласти іспит.
- Надайте прості та дієві алгоритми дій, слідуючи яким старшокласники дійсно зможуть готуватися. Наприклад, ви можете навчити їх як визначати ключові слова та фрази, виконуючи різні типи завдань. Навчіть учнів, як відповідати на різні типи запитань, наприклад запитання з кількома варіантами відповіді, вірно/не вірно та запитання із заповненням пропусків. Поради надані в підручниках ZNO Leader та ZNO Leader Plus видавництва ММ Publications допоможуть ознайомитись з типами завдань та підкажуть як правильно підійти до виконання завдання, щоб зекономити час та бути більш впевненими у своїх діях.
- Використовуйте тренувальні тести, адже це чудовий спосіб для студентів ознайомитися з форматом іспиту та попрактикуватися у використанні своїх навичок складання іспиту. Надайте студентам практичні тести та запропонуйте скласти їх за відведений час. Так в пригоді стане збірка тестів видавництва Лінгвіст ZNO Leader Tests до рівнів B1 та B2, де завдання та тематика повністю співвідносяться з посібниками ZNO Leader та ZNO Leader Plus.
- Забезпечте зворотний зв’язок. Після того, як учні пройдуть практичний тест, дайте їм відгук про його виконання. Це допоможе учням визначити свої сильні та слабкі сторони та зосередити свою увагу на завданнях, де вони найбільше потребують практики та допомоги.
- Управління часом. Вміння правильно розподілити час під час складання іспиту є надзвичайно важливо, оскільки навіть студенти з високим рівнем підготовки, можуть втратити бали, не розрахувавши час для виконання завдань. Корисним буде привчити підлітків завершити усі завдання за 10 хвилин до завершення екзамену, щоб приділити цей час на перенесення відповідей в екзаменаційний лист, заповнення відповідей, де були сумніви, перечитування письмового завдання.
- Допоможіть учням збагатити словниковий запас. Для того, щоб скласти іспит з англійської мови, потрібно продемонструвати винятковий спектр словникового запасу. Найкраще запам’ятовувати та повторювати слова за допомогою карток. Старшокласники можуть створити свої картки, написавши слово з одного боку, а визначення та приклад речення — з іншого. Потім випробувати себе, чи пам’ятають вони визначення та приклад. У пригоді стануть quizlet картки, які спеціально розроблені до підручників ZNO Leader та ZNO Leader Plus.
Більше дізнатися з цієї теми:
Методична стаття “ZNO preparation tips”
8 корисних лайфхаків для успішної здачі ЗНО та ДПА
Рекомендуємо ознайомитися
Знижка на всю художню літературу
Купуйте у подарунок будь-яку книгу художньої літератури в нашому інтернет-магазині зі знижкою 15% з промокодом «BookasGift».
Якісна підготовка до іспитів
Якщо ви викладаєте англійську мову учням 10-11 класів та цікавитеся чи існує посібник для комплексної підготовки до НМТ та інших іспитів, то ми точно знаємо, що вам запропонувати.
Як вивчати граматику в початковій школі НУШ?
Граматика – це розділ мови, який викликає найбільше дискусії у сфері методики навчання, адже саме граматика вимагає логічного підходу, структурного мислення і формує мислення. Однак, ці категорії лежать дещо поза мовою, а значить потребують від учителя особливої уваги.