МЕТОДИЧНА СТАТТЯ “ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ. ЧИ ПОТРІБНО ЦЕ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ?”
Автор: Діана Головань - методист компанії Лінгвіст
Зі свого, дорослого, досвіду ми знаємо, що цінностей не можна навчити так, як, наприклад, вчать правилам граматики або новим словам. Щоб збагнути цінності, потрібно зустрітися з ситуаціями.
Це створює безліч можливостей програти з учнями реальні події та наблизити вивчення іноземної мови до реального життя.
Виховання цінностей створює здорову та часто захопливу атмосферу. Це допомагає учням розвивати соціальні навички та вміння будувати зв’язки з оточенням. Отримані навички учні візьмуть із собою в доросле життя. Школярі вивчають себе та готові до схожих подій і поза межами школи.
- Тексти та пісні демонструють учням, який різноманітний наш світ та вчать з повагою ставитися до різних культур.
- Казки, історії та легенди для додаткового читання демонструють різні ситуації та шляхи розв’язання проблем головними героями.
- Настільні ігри, парна та групова робота дають можливість працювати у колективі та поважати товаришів.
- Окремий урок “Values” у кожному розділі поєднаний тематично з основним матеріалом. На цьому уроці учні будуть вчитись бути ввічливими, піклуватися про своє місто, вивчати правила безпеки. Тут пропонують комунікативні завдання, що відповідають віку учнів та матеріалу, що вивчався у класі. Пояснення у книзі для вчителя допоможуть провести урок ефективно та захопливо.
Ділимося з вами прикладом такого уроку для учнів 2-3 класів.
Рекомендуємо ознайомитися
Знижка на всю художню літературу
Купуйте у подарунок будь-яку книгу художньої літератури в нашому інтернет-магазині зі знижкою 15% з промокодом «BookasGift».
Якісна підготовка до іспитів
Якщо ви викладаєте англійську мову учням 10-11 класів та цікавитеся чи існує посібник для комплексної підготовки до НМТ та інших іспитів, то ми точно знаємо, що вам запропонувати.
Як вивчати граматику в початковій школі НУШ?
Граматика – це розділ мови, який викликає найбільше дискусії у сфері методики навчання, адже саме граматика вимагає логічного підходу, структурного мислення і формує мислення. Однак, ці категорії лежать дещо поза мовою, а значить потребують від учителя особливої уваги.